logotyp

Motoemotion 2014 na Opicích

V sobotu se pár z nás vydalo na motorkářskou akci Motoemotion 2014 na Máchovo jezero. Gorillu jsem čerstvě dal do provozu, tak to byla pro mě první jízda a hlavně první jízda ve skupině (většinou jezdím sám).

Místo setkání bylo stanoveno v 10:00 na Mělníku u Benziny. Dorazil jsem první a tak jsem měl čas na základní kontrolu stroje po prvních 20ti kilometrech (říkejme tomu zajetí, protože to co následovalo pak už byl určitě ostrej provoz :). Shledal jsem, že nic neupadlo, Gorča vypadá jízdy schopně ... a to už s pekelným burácením přijíždějí Petr (Perbin1) na vyšlechtěné černé Gorille a Michal (elpescador) na dvouoké Monkey. Tak nějak mi bylo hned jasné, že jsou pěkně rozjetí a udržet s nimi tempo na stroji čerstvě dostavěném a se zkušenostmi z jízdy téměř nulovými nebude sranda. A nebyla.

Opilý krotitel opic
Už na cestě do Mělníka, totiž vlastně hned jak jsem vjel na hlavní a začal tam kopat kvalty, pokaždé jsem si kolenem kopnul do levého řídítka a opsal na silnici pěkné esko. Po chvíli jsem vypozoroval, že čím vyšší rychlostní stupeň, tím větší bordel Gorilla pak na silnici udělala (kdo by jel za mnou, musel si být jistý, že jsem na mol). Takže abych to zkrátil, nakonec jsem nahnal řídítka na radu Kovboje ještě více dopředu, Gorča tím sice vzhledově poněkud utrpěla, ale problém s nakopáváním řídítek se tím vyřešil. Když dorazil Jarmil (Kovboj) na své modré raketě a o něco později Roman (Meca) na Gorille čerstvě osazené 140kou a s nepřehlédnutelným PIZZAřským kufrem, jehož prostor mu často hlasitě závidím, byla parta kompletní a vyrazili jsme přes Kokořínsko do Dubé.

Nestíhám, nestačím ...
Na cestě tam se jakž takž ještě všichni krotili, takže jsem jim s maximálním vypětím a s tím, že občas někde počkali i stačil. Čekal jsem, že jízda na Gorille bude asi jiná, než jsme zvyklí ze své stavby CH.M.B 01, ale že to bude až tak jiné, to mě překvapilo. Trvalo pěkných pár kilometrů, než jsem si troufnul to do zatáček trochu pokládat, ale drapák je drapák a holt si s ní nemůžete tolik dovolit jako se silnicí (zvlášť když si jako já zapomenete dofouknout a máte v nich ubohé 1,5 atmosféry). Jelo se přes Kokořínsko a tak ti co nejeli na plný plyn jako já aby ostatním stačili měli nepochybně i krásný rozhled. Ale abych se pořád jen nelitoval, musím říct, že jsem si jízdu i tak opravdu užil. K pumpo-stávkám musím ještě dodat, že ačkoli mi pořád někdo říkal "když jedeš na opici tak jseš pořád středem pozornosti", nedokázal jsem toto poselství docenit až do dneška. Bylo úplně jedno na čem ostatní motorkáři přijeli a kolik za to dali, ať jsme zastavili kdekoli byly jsme vždy hned středem pozornosti. "Velcí" motorkáři jen nechápavě kroutili hlavama, vyptávali se a pak obdivně pokyvovali.

Motoemotion
Co se týká samotné akce Motoemotion, jak už padlo ve fóru, nepřijeli jsme zrovna v nejlepší dobu. Nic moc se zrovna nedělo a nikdo moc tam ani nebyl. Nebýt pokecu se skvělými lidmi a šance prohlédnut si jednu zdařilou přestavbu sakéraceru, považoval bych také ty 3kila na vstupném za vyhozené peníze. Ohledně nefunkčního bistra, jak bylo zmíněno, k tomu mám vlastní teorii a to následující. Do té doby, než jsme přijeli a Meca začal na mladou slečnu v okýnku dělat voči, bylo všechno v cajku, ale pak už jen zasněně hleděla před sebe a bistro šlo do kytek. Moje masová směs s hranolkama, na kterou jsem čekal snad hodinu a půl a pak přišla s bramborákem je toho důkazem ;). Po pár hodinách jsme se usnesli, že už jsme z akce viděli dost a že je čas zase se vrátit do sedla. Na Kovbojovi bylo vidět, že už má hroznou žízeň na kofolu, která není tak strašně předražená a tak jsme vyrazili na zpáteční cestu.
Přestal jsem stíhlat v podstatě okamžitě. Ještě jsem stačil sebrat vzduchový filtr co odletěl Michalovi když za ni pořádně vzal a pak už jsem si zase užival sólovou jízdu s tím, že jsem dojel ostatní akorát když někde zaparkovali na pumpě. Na poslední etapě před dojetím ke Kovbojovi na základnu to všichni prali jako ďas a tak jsem si taky neodpustil a rozpálil jsem ji na rovince před Mělníkem na GPSkových odhadem 104km/h. Odhadem proto, že od 95ti se řídítka a na nich navigace jemně rozvibrovala, obraz na GPSce se zamlžil a rychlost nešla přečíst. Po pár pokusech jsem za ni nakonec vzal a roztáhl ji co to dalo, pak ubral plyn a po chvili lehkého zpomalování, když se navigace stala zase čitelnou se na ní objevilo magických 100, takže z toho usuzuji, že maximální krutorychlost byla asi 102 - 104km/h.

Na základně ..
U Kovboje jsme s Petrem vyměnili oleje (ne navzájem, ale v motokrách :) a po chvíli dorazil i Michal, kterému jak se zdá nevydrželi napětí štefty u rozety zadního kola a tak se musel "trochu" krotit. Naštěstí si u Kovboje jako v závodním depu vyměnil rovnou celou motorku za jinou a mohl spokojeně odjet domů. Nabídku kluků, abych je následoval kus cesty na Slaný jsem s díky odmítl, protože bych jim stejně nestačil a vyrazil jsem velmi volným tempem k domovu, abych se z toho úprku trochu vzpamatoval. Pozoroval jsem krajinu Mělnicka zalitou žlutým odpoledním sluncem, dýchal vzduch provoněný rostlinnou výrobou, poslušně se nechal předjíždět a celou cestu jsem usilovně zaplašoval myšlenku na YX150 s dolním startérem.

Benzina na Mělníku byla naším meetpointem.

Kovbojova modrá raketa

Petrova Gorilla

Michal cafe break

Méca dorazil, tak pánové seřiďte si všichni před akcí hodinky, právě je ...

Kovboj opět obrací pocestné na víru v Monkey

Ta hromada uprostřed je moje

Mecův pizza kufr

Petr ji má jednoznačně nejvymazlenější

Na akci byl k vidění docela zajímavý "sakeracer". Měl jsem možnost promluvit se stavitelem a vytáhnout z něj pár rozumů ohledně některých dílů, které se špatně shánějí.

01.06.2014 00:00 Super uživatel

Vybrané články:

Legenda je doma :)

Hledá se nemocný kus za rozumný peníz. Pouze první generace s tachometrem do obludných 220mil

Nevyhnutelné

Dávno vím, že to není o tom, jestli budu mít doma Hayabusu, jediná otázka je kdy to bude a která to bude :).

XT600 2kf Phoenix

Curriculum vitae of Phoenix :)

Bábovka 2017

opičí sraz u Ivana po deváté

YAMAHA XT600

O mých Yamahách XT600

HONDA Africa Twin

a dream come true

Dominátor vajíčkový test

Dominátor se stal velmi rychle mojí oblíbenou motorkou

HONDA NX 650 Dominátor

Moje první cestovní enduro. Ročník 1988

Když se řekne tlumič...

Repase tlumiče WP z KTM 80 MX 1986

Neposrat se!

aneb, jak se z prodlouženého víkendu v Rakousku v pěti lidech, stane nezapomenutelný týden jen ve dvou v Rakousku, Slovinsku a Itálii.

CH.M.B. Special Parts

Vývoj speciálních dílů pro custom úpravy motocyklů

KTM 125 čtyřtakt? Blbej nápad!

Povídání o mojí ''nové'' krosce

500 kilometrů v sedle

Příběh o opičím hrdinovi se šťastným koncem.

Motoemotion 2014 na Opicích

V sobotu se pár z nás vydalo na motorkářskou akci na Máchovo jezero.

Seriózní ohlédnutí účastníka za akcí - Kovbojovo Motoranch 2013

Hned v záhlaví prozradím, že má reportáž si klade dva velké cíle.

Lešanské blátobraní

A pak že se v zimě nejezdí :)

„P“ jako PITbike

Pochmurné počasí přináší prostor pro pochybnou poezii :)

Páteční krosení

Blatník mám, tak jdu jezdit. Počasí moc příjemné, tak jsem toho dneska najezdil docela dost.

Pitem do města, aneb (doma to nezkoušejte :)

Tak jsem jel s Pitbajkem na poštu, do nedalekého městečka. Přirozeně jsme nejel po silnici, ale po přilehlých polních cestách, poli lese a všem možném, co mi přišlo do cesty. Ramenu zákona jsem však neunikl.

Další upgrade motoru CH.M.B. 01 OHC :)

Více po registraci v sekci pro registrované

CH.M.B. 01 projížďka do Loun a na Ranou

Je pondělí odpoledne a je docela pěkně, takže kam se vydáme?

CH.M.B. 01 první delší cesta 620km, výlet na Jižní Moravu

Když jsem vyjížděl, měl motor něco málo přes 300km...

Kokořínsko

Dneska byl výlet ve znamení slunce, přírody, zatáček a plného plynu :)

24.7.2011 hora Milešovka 867m n. m.

Výlet na Milešovku byl naplánovaný na popoledni, ale jak už to u nás bývá, než jsme se vykydlili, tak byl skoro večer. Cesta byla příjemná, v dálce jsme viděli hrad Hazemburk, který jsem navštívili na jednom z předchozích motovýletů
HOME
home
Nákupní košík
položek v košíku: 0
peněz v košíku: 0 Kč

Created by © 2019 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek