logotyp

Blbej nápad!

Omylem (opravdu, myslel jsem, že jedu pro pitbike co je kupuju na díly :), jsem vykoupil KTM 1986 se započatou přestavbou na čtyřtaktní motor. Cena byla hodně dobrá a tak jsem si říkal, že když ji kuchnu nějaká vata se z ní vyrazí :). Ovšem, jaksi jsem podcenil, že nebude fungovat moje ochrana nezamilovat se do každýho beznadějnýho krámu, kterej se mi dostane do ruky, protože ta funguje jen na pitbiky a tohle není pitbike!

No ale stalo se a už místo rozebírání na díly a psaní inzerátu, přemýšlm, jestli bych to náhodou neměl dodělat. To byl ale hodně blbej nápad. Ovšem o týden a další půlku KTMky co jsem sebral kamarádovi Kovbojovi ze spíže :) jsem to fakt dodělal. Rozjebaný to bylo náležitě a kutil co dělal tu přestavbu to neměl moc promyšlené, takže jsem to vlastne nakonec stejně musel celé předělat. Inu ale už to vrčí a už jsem se i svez a řekl bych, že s tím bude kopec srandy :)

Blbej nápad, KTM 125 (1986) čtyřtakt. První fotka dole v galerii je původní stav. Vzalo mi to zatím 4 dny života, z drobného dodělání se vyklubalo nakonec zhruba toto, vezmu to pěkně odpředu:

- repase přední brzdy, ve které vyschla kapalina na hrudky a vše zaoxidovalo a zatuhlo

- ložiska řízení (byly tak hotové, že nešlo skoro ani otočit řídítkama)

- usazení nádrže z pita, žádnou nádrž jsem k tomu nedostal. Nádrž jediná co pasovala měla tři díry, takže jsem je zatavil pájkou (výhoda plastové nádrže :)

- repase rychlopalu

- výroba elektriky (žádná nebyla)

- změna usazení motoru, motor nebyl v ose se zadním kolem a řetez šel šejdrem

- výroba výfuku (svod kus od Kovboje, kus z GPZ 500 a koncovka z pita)

- výroba sání (celej jeden den) použil jsem materiál z dlouhého kolena ze čtyřkolky a poprvé jsem vařil tigem hliník, šlo mi to pěkně (aspoň podle toho co jsem očekával za pohromu :)

- nové pěkné žluté plasty, co jsem sebral Kobojovi, z ročníku 1987 zadní blatník jsem tam zatím nedostal, mám jinou podsedlovku a sedačku a muselo by se to zas celý předělat, tak mám původní bílej

- zadní kolo, když jsem dal rozetu 428 (od Kovboje) a celé jsem to obul a usadil, zjistil jsem, že rozeta háže. Nakonec jsem vypátral, že je prasklý střed kola, takže jsem dal nový ráfek (od Kovboje) a celé si to dal ještě jednou :/. Kolo jsem si nechal přezout už v pneuservisu za 70Kč a ještě mi k tomu dal další plášť který jak říkal je už sjetý a navyhození a přitom má krásné špunty :)

- řetěz 428 jsem musel vyrobit, má asi 150článků, udělal jsem ho ze dvou co jsem vyhrabal v zásobách.

- řídítka byla uplně rezavá a natřená nějakou loupající se barvou, tak jsem vytáhl svoje RENTHALY co mám už dlouho schované na zvláštní příležitost :)

- jediné co bylo v cajku je motor. Yuki 125 OHC z roku 2005, ale co jsem tak koukal, kamerou dovnitř, tak ještě nikdy nevrčel, je v něm ještě krásně žluťoučkej jakožeolej z číny, chytil nadrc a jede jak pila.

Ještě mě čeká:
- repase zadního tlumiče WP

- předělat svod výfuku (protože ho mám moc blízko nohy a při jízdě ve stupačkách je mi moc horko na pravou nohavici :)

- udělat ještě jinak to sání, protože jsem jaksi nepomyslel, že tam bude ještě filtr a ten čumí z jinak hezky učesané motorky ven a jak ji poprvé zahodím do příkopu tak uletí.

No jen jsem se chtěl tak trochu svěřit a koukám, zas je z toho román :/.

Udělal jsem i video ze stavby, tak můžete mrknout:



Update 20.12.2015 - pokračuju na "Blbým nápadu", předělal jsem to sání, zase neděle v háji :), doufám, že to bude jezdit jako fík, když je s tím tolik práce, fotky budu přidávat dolů do galerie, myslím, že to bude ještě dlouhá cesta, ale moc se těším, že taky třeba přibudou nějaký ty fotky z krosení v terénu.

Update 1.1.2016 - dnes byla zase chvíle času na "Blbej nápad", předělal jsem konečně výfuk a opravil úchyty na sedačce. Zadní tlumič jsem zkoušen nafouknout a nalezlo do něj 10atm jako prd, akorát to zase ventilkem pomalu uteklo. Budu muset asi vyměnit ventilek. Fotky níže.

Update 3.1.2016 - došlo na zadní tlumič (alespoň tedy na zběžné seznámení se stavem). Tlumič jsem sundal, což šlo překvapivě jednoduše, sundal pružinu a základně ho povrchove odhnojil. Ventilek v nádobce na dusík byl KO, nedržel tlak vůbec. Dal jsem tam nový klasický autoventilek který ale zřejmě neudrží pracovní tlak 10Atm, protože po nafouknutí se vždy vypustil na 8Atm a pak teprve držel (asi nějaká pojistka v něm). Každopádně po nafouknutí začal tlumič fungovat a tlumit, ale jen v polovině své dráhy. Zřejmě tedy v něm není dostatek oleje, protože v druhé půlce dráhy podivně bublá. Bohužel se mi nepodařilo bez správného připravku povolit víko hydroaulického válce, takže musím sehnat přípravek, koupit olej a zkusit sehnat gufera, no a pak si to dám ještě jednou :).

Update 7.2.2016 - tak zase jsem něco málo udělal. Dal jsem konečně pořádný olej, i když ten co tam byl vypadal v pohodě, byl zcela určitě za hranicí životnosti (nedivil bych se, kdyby tam byl od roku výroby motoru, což je myslím 2005). Olejové náplně se do yuki motoru nevešlo překvapivě nijak moc. Oproti jiným stojákům, které pojmou běžně 0,9litrů, do yuki jsem nalil cca 0,7l a jsem půl centimetru nad ryskou. Na vrakovišti mi přistála před Vánoci kompatibilní HONDA NSR125, ze které jsem vzal kolečko na motor typ 520 (yuki je kopie HONDY, takže stejná hřídel na motoru) a řetěz, což mi umožnilo vrátit se k původní velké rozetě z KTMky na zadním kole. Motorka znatelně ožila a i když motor nebude mít takový krouťák jako původní dvoutakt, myslím, že 520ku řetěz si to zaslouží. Řetěz z NSR byl samozřejmě krátký, na prodloužení jsme použil kus řetězu ČZ, který byl v kýblů s díly co jsem dostal spolu KTMkou. ČZ řetěz má o desetinu menší průměr čepu, takže jsem musel vyrobit spojku, která má na jedné straně o desetinu užší čep viz fotky. Opět jen krátká projížďka tady po ulici. Pořád je zima jak v morně :/.

Update 8.2.2016 - Tak už vím co to doopravdy je :), mé dlouhé pátrání po netu v modelech KTM skončilo úspěchem. Rám a většina původních věcí je z KTM 80 MX rok 1986, tento model má ovšem krátké přední vidlice. Ty byly nahrazeny někým za vidlice MARZOCCHI 42 PAAL z KTM 125MX. Tbytek dílů, jako kapotáže a zadní kolo jsou z KTM 125GS zřejmě rok 1986.

Update 8.2.2016 - Stojánek. Nebaví mě motorku pořád opírat o zeď a při projížďce se rád zastavím a kouknu co a jak, nebo udělám fotku. Model KTM 80 MX (skvělý vědět co mám :) měl jako volitelné vybavení stojánek, který byl upevněn, na dvě (zřejmě) hmoždinky do hliníkové kyvné vidlice. Díry tam mám, jednu zarezlou hmoždinku jsem odvrtal, vyrobil jsem stojánek a upevnil ho na dvě zkrácené hmoždinky do betonu. Není to sice nejpevnější spoj, ale říkal jsem si když už to tak bylo vymyšlené. Samozřejmě nouzovka, přivařit stojánek přímo na rám se nabízí vždy, ale líbí se mi, jak z motorky dole nic nečouhá a můžu ji v klidu postavit na židli a něco na ní dělat.

Update 14.2.2016 - Dnes jsem opravoval přední brzdu, sklíčko na nádobce brzdové pumpy začalo prosakovat, tak jsem ho zcela vyřadil :). Dále jsem vyrobil filtr který vyhovuje rozměry prostoru který jsem mu v motorce vyhradil.

Update 16.2.2016 - Máme tu hustě nasněženo, byl jsem na loupežné výpravě u Kovboje a stáhnul jsem od něj všechno co mu zbylo z té jeho KTMky. Bohužel z něj nevypadl zadní tlumič, protože si ho suší na nějaký tajný projekt, ale ještě na tom budu pracovat určitě časem skončí u mě. Alespoň mi jeho absence zabrání abych náhodou nezačal tu druhou KTMku dávat dohromady :).

Update 11.3.2016 - Dneska došlo an výměnu karburátoru za menší, myslel jsem, že PZ27 je na 125ku moc a že tomu 26kou pomůžu. Připravil jsem si a vyčistil PZ26ku, musel jsem na ni obětovat díly ze tří karburátorů, aby byla top. Nadělil jsem mu trysku 96, jehlu dal pro začátek doprostřed. Zítra má být hezky, tak by to mohlo konečně nastat!

Update 12.3.2016 - Dneska je krásně, sobota jak vymalovaná. Jdu jezdit. Dneska to prostě nastane! Holka chytla na první drc, PZ26ka sičí jak vzteklej had, ale nějako se nám nechce do otáček. Jak jsem vyjel na ulici hned vylez soused Marek a pár dalších sousedů, chvíli jsem ji ještě trápil, ale vypadalo to beznadějně. Směs suchá jak seno, svíčka bílá, motor se přehřívá a střelba do výfuku přivádí na ulici další a další sousedy. Něco je špatně. Jsem fakt hooodně nasranej, opravdu jsem věřil, že to dneska dopadne.
No nic, zas to tlačím do dílny a jdu hledat chybu. Je jasný, že tohle je hodně špatně, takže to nebude jen nastavením karburátoru, spíš to vidím, že někde netěsní svár na mém vyrobeném kolínku a je mi dost jasné kde to bude. V jednom místě jsem se totiž tigem nemohl dostat a vařil jsem to na 10x a furt se mi to nezdálo.

Takže vyrobil jsem si speciální ucpávky (jednu s ventilkem) a koleno jsem zatlakoval. Samozřejmě to v kýblu bublá jak vodník přesně na tom míste kam se svářečkou nedá dostat. O hodinu později kýbl nervů vaření broušení atd. koleno konečně těsní. Zkouška orchestru nedopadla nejlépe, směs je zase naproti tomu nechutně bohatá, motor hulí jako lokomotiva, svíčku jsem si za dvě minuty proměnil v černýho ježka. Já to snad nedám dohromady. Nejhorší je, že vyndat karbec je fakt hodně práce, místa je tam fakt málo. Tak PZ26ka je zas venku koukám, že nějak hrká, kouknu do plovákovky a už je mi vše jasné. Povolila se volnoběžná tryska a vypadla, tak tím se vysvětluje ta extrémně bohatá směs.

Už tam nebudu dávat PZ26ku, ale zkusím MIKUNI VM26, mám tu dva kousky, oba na repas, takže jsem si dal dvouhodinovou repasi jednoho z nich. Čistění kanálku na Mikunce je veliká zábava a chce to hodně trpělivosti, nicméně dílo se zdařilo a karbec je ve stavu jako novej. Zkusil jsem trysku 94, motor naskočil krásně, ale směs je chudá, bez vyndání karburátoru jsem přetryskoval na hlavní trysku 105. Už je to dobrý, motor jde za plynem tak jak to umí jen Mikunka, ale neudržím ho na volnoběhu. Ten karbec bude asi prostě malej :/. Ještě jsem změřil tlaky a kouknul kamerou do válce, karbon z dnešního pokusu se bude vypalovat asi dlouho, ale tlaky krásných 9 atmosfér, zdá se, že si motor začíná sedat.
Dneska to vzdávám, je večer, jdu domů.

Update 13.3.2016 - Volám Kovbojovi, musím problém konzultovat. Kovboj mi potvrdil, to čeho jsem se obával, na stojatou 125ku se dává karburátor 28 a větší, klidně 30. Sice mi to vnitřně nedává smysl, ale vzhledem k tomu, že má motor díru sání stejnou jako 250ka, tak to určitou logiku má. Tak už jsem zase v dílně, zkusil jsem jak by to šlo s PZ30 a je to bez šance, musel bych zas vyrobit další koleno a stejně nevím jestli bych to do toho prostoru vůbec poskládal. Mikunka jde zase ven, v rámci úspory místa jsem vyhodil pertinaxovou podložku a rozhodl se přenosu tepla do karburátoru zabránít tenší klingeritovou podložkou, kterou jsem vyrobil. Byl to zároveň první úkol pro můj nový nibbler a povedlo se to velmi pěkně. Těsnění je bez chlupů a přesné, jako by bylo vyražené lisem. Ušetřil jsem cca 4mm a karburátor tak dostal trochu místa kolem víčka. Změnil jsem vedení lanka, už nevede provrtaným úchytem, ale zešikma. Jehlu jsem dal na radu Kovboje úplně nahoru, volnoběžnou trysku větší nemám, tak to zatím musí stačit. Motor se chová poměrně přijatelně, sice za studena nedrží volnoběh, ale jinak je v celém průběhu otáček poměrně příčetný. Udělal jsem dvě kolečka po ulici a hned jsem dostal kartáč od nějakého přistěhovalého pražáka, že mu budím děti, psa a manželku, tak jsem se omluvil a s kanonádou do výfuku jsem dnešní testovací jízdu ukončil.

Update 14.3.2016 - Dneska je krásně, 8 stupňů, sluníčko, zítra má sněžit, tak teď nebo nikdy. Ani jsem ji nezahříval, pěkně za studena proturovat jak nějakej vidlák co neví nic o motorech a fičímě. Ty jo ani mi to nedochází, po půl roce, já fakt jedu! Motor šlape pěkně, už v lese, 500metrů od baráku začal držet volnoběh, zvykám si na jízdu ve stupačkách, je to masakr, ale je to krása. Dváca tahá fakt pěkně, kam se hrabou všechny ty ležaté motory, na listí to kluže jako kráva, klouže to vlastně pořád a na všem, na poli drnech, polních cestách, oraništi, ale nějak mi to nevadí. jednadvacítka kolo na drapáku si poradí se vším. Příkop půl metru hlubokej jsem přejel jako nic, jezedáci zase zrušili cestu do území nikoho, tak valím po poli. Poprvé řadím trojku, motorka jede až moc rychle a krouták stačí tak na jizdu po rovince, musím dát menší rozetu na primár, to je jasné, jinak čtyřku a pětku nikdy nezařadím. Cíl cesty je opuštěná krosová dráha v uzemí nikoho. Fakt jsem si tu svoji první motohodinu užil, limitu motorky jsem nedosáhl, svých limitů jsem dosáhl mnohokrát :), nevyválel jsem se, ale několikrát to bylo o fous.

Update 2.4.2016 - Když se řekne tlumič...
Repase WPčka si zasloužila samostatný článek :)

Update 18.10.2016 - Konec blbého nápadu
Věci kolem motorek se kolem mne víří takovou rychlostí, že vůbec nestíhám ani psát tady ten svůj enduro deník. Blbej nápad jsem rozbil v území nikoho někdy na začátku sezony. Uchycení motoru nepřežilo jeden skok (když jsem motorku zahodil, motor se v podstatě vyporoučel z motorky). Tak tak jsem to splácal na místě a dojel na tom na jedničku 5km domů, s motorem jen položeným v rámu :). Prostě ten rám byl od kutila hrozne zprasenej a muselo by se to celé předělat (jooo zase to slovo předělat :), jinak se obávám, že by se mohl taky někdy pode mnou zlomit, když se to zrovna bude nejméně hoditi. Motor z blbého nápadu jsem prodal a několik dalších věcí taky a to co zbylo žalostně postávalo v dílně až do dneška, kdy jsem se rozhodl ho rozebrat a použít díly na postavení dalšího blbého nápadu a to úplně od začátku. Bude to zase stará KTM a bude to zase s čínským motorem. Asi použiju díly z KTM 125MX co mám od Kovboje (už z něj totiž vypadl ten centrální tlumič co mi chyběl :) a taky tu mám čínskej 250ccm OHC motor, kterej by s tím mohl docela pěkně mávat. Tak uvidíme co přinese čas. Prošli mi rukama desítky čínských krosek i velkých dirtbiků za ranec, ale musím říct, že jsou to všecko tvrdý podvozky a je to takový nijaký. Oproti tomu svezení na staré KTM, to je pohlazení na duši a radost z jízdy v terénu. Úplně vzdát se toho už nedokážu. Každopádně sranda s tím byla veliká a budu na tenhle svůj Blbej nápad vzpomínat s láskou :).


Původní stav, když jsem to přivezl

No a už jsem podlehl a už to dávám dohromady, mě zkrátka není pomoci :)

Ložiska řízení jsou na šrot, tak jsem je jen v první fázi prohodil, vtipný bylo, že jsem si je nepoznačil a nějak jsem v zápalu je tam narval zase stejně jak byly původně. No a tak jsem si to musel dát ještě jednou. ''Ještě jednou'', by mohlo být další synonymum pro tento projekt, protože ložiskama to začalo, ale zdaleka neskončilo

Anglická řídítka RENTHAL, jsem měl už dlouho schovaná pro zvláštní příležitost, no a ta právě nastala

Přední brzda byla na šrot, takže jsem ji musel komplet zrepasovat (půl dne)

Radši jsem juknul i na brzdič a vyčistil pístky

Zadní kolo, když jsem dal rozetu 428 (od Kovboje) a celé jsem to obul a usadil, zjistil jsem, že rozeta háže. Nakonec jsem vypátral, že je prasklý střed kola, takže jsem dal nový ráfek (od Kovboje) a celé si to dal ještě jednou :/. Kolo jsem si nechal přezout už v pneuservisu za 70Kč a ještě mi k tomu dal další plášť který jak říkal je už sjetý a navyhození a přitom má krásné špunty :). No to bylo druhé ''ještě jednou''

Úchyty na nádrž jsem vařil přímo na motorce. TIG je prostě skvělá věc, stačí odpojit CDIčko (protože VN zapalování TIGa ho spolehlivě odpraví) a můžete vařit. Nikde nic neprská, prostě krásná čistá práce.

Od kamaráda Kovboje jsem si přivezl plasty z modelu 1987 (o rok mladší, než je ten můj), hned to vypadá jako motorka a ještě můžu zapojit světlo, což se při večerních návratech z krosení v zimě bude určitě náramně hoditi :)

Sání, jo to byla velká legrace. Zkušel jsem ji natočit a nějak ani ťuk, tak pátrám, jiskra OK, ale svíčka na suchu. Hmm budu muset kouknout na karbec. Jo a tak jsem kouknul a to jsem se panečku podivil. PZ 26ka plná bílého prášku a vevnitř totálně zaoxidovaná, navíc některé důležité součástí karburátoru v něm jaksi nebyly :-o. Tak karburátor jsem hodil mezi ostatní do krabice k repasi a vzal novou už zrepasovanou PZ27, ale potíž bude s kolínkem. Záměr původního stavitele byl zřejmě nacpat tam koleno obráceně, aby karburátor směřoval na druhou stranu (ven z motorky) a vešel se do rámu, jenže koleno je excentrické a samozřejmě ho jen tak otočit nemůžete (z díry na sání je totiž rázem třetinovej srpek, přes kterej karburátor motor nestihne plnit směsí), no tak mě čeká výroba sání, naštěstí materiálu je dost, například toto koleno ze čtyřkolky dobře poslouží. Hlavně jsem ho předem celé perfektně očistil, aby nezbyl nikde ani kousek laku

No bylo to laborování, uříznout přiložit, otočit, přibrousit, uříznout, přiložit, nabodovat, poměřit, hmmm tak nic a zase ulomit, uřiznout a tak. celej den dřepů k motorce

Nakonec jsem došel k tomu to tvaru, který se mi zdál na karburátor PZ27 (i kdyby bylo třeba do budoucna na větší motor dát PZ30)

Tohle bylo moje první vaření hliníku, no hlavní poučení je, že se hliník musí před vařením perfektně očistit, jinak to prská bublá a nevaří no a další poučení bylo, že když si zapomeneš otevřít argon, tak wolframová elektroda zmizí za sekundu :)

S karbecem je to fiasko, sice to funguje, ale jaksi jsem v tom všem laborování zapomněl, že tam bude taky filtr a ten nepěkně čumí z motorky, no tak to mě čeká zas to předělat. tak tohle je třetí a poměrně vydatné ''ještě jednou'' :/

Nebudu napínat, svod výfuku co jsem dělal bude taky ''ještě jednou'', protože je moc blízko nohy a je z něj poněkud horko.

Jinak to už ale začíná celkem vypadat ne?

Jen chvíli jsem jezdil a filtr jsem si u toho dvakrát ukopl :)

20.12.2015 Tak s několikadenním odstupem si jdu dát předělávku toho sání, naštěstí koleno ze čtyřkolky mám ještě jedno. Mnohokrát jsem se ho chystal vyhodit, ale dobře jsem udělal, že jsem ho nechal pro strýčka příhodu

Tentokrát na dva řezy, cílem je dostat karburátor celý do rámu a filtr aby směřoval k zadnímu tlumiči

Nakonec se mi to povedlo, ale je to všechno na milimetry a oddělávání karburátoru bude trochu nešikovné, no nedá se nic dělat. Jinak PZ27 je strop, na 30ku tam prostě místo v této pozici nebude

Lanko vyšlo do úchytu, řezat se mi ho nechtělo, co kdybych náhodou někdy sehnal originální podsedlové plasty, kam bych je pak přidělal. Když to nejde kolem, musí to jít skrz :)

Filtr musím dát časem větší, ale nemám tu teď zrovna se správným radiusem. Každopádně začal jsem v poledne a je osm včer, takže zas celej den padl na oltář ''blbého nápadu''. Ale hlavně že se věci hejbou dopředu.

1.1.2016 - Předělal jsem svod výfuku, aby byl co nejdál od nohy, taky jsem na něj přidal chránič, tak snad už to nebude škvařit kalhoty

Svod jsem posunul v inkriminovaném místě asi o 5cm

Také jsem opravil úchyty na sedačce, udělal jsem je z plechu a přinýtoval k torzům těch stávajících.

Sedačka drží skvěle, motorka se za ni dá zvednout

3.1.2016 - Seznámení se stavem tlumiče

Po nafouknutí tlumič začal fungovat, ještě se do něj dostat a vyměnit v něm alespoň olej

7.2.2016 - Zase velká rozeta, vypadá tam tak nějak lépe :)

Úprava spojky řetězu, jedna strana bude do řetězu na NSRko a druhá do řetězu ČZ.

520ka řetěz tam tak nějak lépe pasuje, vychází i na napínáky a hlavně velká rozeta přidá nějakého toho koně na zadním kole.

Stojánek je velkej upgrade

Na povrchovou úpravu opět nějak nezbyl čas, bude to další příklad mého účelného designu :).

Jooo je to tam!

Cross dráha v území nikoho

Dával jsem jenom ty lehčí kopce a i tak jsem měl co dělat, abych neudělal salto vzad, budu se muset ještě hodně učit

Možná to nakonec nebyl zas tak ''Blbej nápad'' :)

06.12.2015 00:00 radek

Vybrané články:

Projekt YAMAHA XT600 „Beast“

Projekt stavby nekompromisního endura z dílů co dům dal. Povedlo se to? No to si pište ;).

Legenda je doma :)

Hledá se nemocný kus za rozumný peníz. Pouze první generace s tachometrem do obludných 220mil

Nevyhnutelné

Dávno vím, že to není o tom, jestli budu mít doma Hayabusu, jediná otázka je kdy to bude a která to bude :).

XT600 2kf Phoenix

Curriculum vitae of Phoenix :)

Bábovka 2017

opičí sraz u Ivana po deváté

YAMAHA XT600

O mých Yamahách XT600

HONDA Africa Twin

a dream come true

Dominátor vajíčkový test

Dominátor se stal velmi rychle mojí oblíbenou motorkou

HONDA NX 650 Dominátor

Moje první cestovní enduro. Ročník 1988

Když se řekne tlumič...

Repase tlumiče WP z KTM 80 MX 1986

Neposrat se!

aneb, jak se z prodlouženého víkendu v Rakousku v pěti lidech, stane nezapomenutelný týden jen ve dvou v Rakousku, Slovinsku a Itálii.

CH.M.B. Special Parts

Vývoj speciálních dílů pro custom úpravy motocyklů

KTM 125 čtyřtakt? Blbej nápad!

Povídání o mojí ''nové'' krosce

500 kilometrů v sedle

Příběh o opičím hrdinovi se šťastným koncem.

Motoemotion 2014 na Opicích

V sobotu se pár z nás vydalo na motorkářskou akci na Máchovo jezero.

Seriózní ohlédnutí účastníka za akcí - Kovbojovo Motoranch 2013

Hned v záhlaví prozradím, že má reportáž si klade dva velké cíle.

Lešanské blátobraní

A pak že se v zimě nejezdí :)

„P“ jako PITbike

Pochmurné počasí přináší prostor pro pochybnou poezii :)

Páteční krosení

Blatník mám, tak jdu jezdit. Počasí moc příjemné, tak jsem toho dneska najezdil docela dost.

Pitem do města, aneb (doma to nezkoušejte :)

Tak jsem jel s Pitbajkem na poštu, do nedalekého městečka. Přirozeně jsme nejel po silnici, ale po přilehlých polních cestách, poli lese a všem možném, co mi přišlo do cesty. Ramenu zákona jsem však neunikl.

Další upgrade motoru CH.M.B. 01 OHC :)

Více po registraci v sekci pro registrované

CH.M.B. 01 projížďka do Loun a na Ranou

Je pondělí odpoledne a je docela pěkně, takže kam se vydáme?

CH.M.B. 01 první delší cesta 620km, výlet na Jižní Moravu

Když jsem vyjížděl, měl motor něco málo přes 300km...

Kokořínsko

Dneska byl výlet ve znamení slunce, přírody, zatáček a plného plynu :)

24.7.2011 hora Milešovka 867m n. m.

Výlet na Milešovku byl naplánovaný na popoledni, ale jak už to u nás bývá, než jsme se vykydlili, tak byl skoro večer. Cesta byla příjemná, v dálce jsme viděli hrad Hazemburk, který jsem navštívili na jednom z předchozích motovýletů
HOME
home
Nákupní košík
položek v košíku: 0
peněz v košíku: 0 Kč

Created by © 2019 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek