logotyp

Něco o ZIPPce

Informace se nehledají lehce a ne vždy je všechno pravda, proto jsem se rozhodl pro ty, co uvažují zda do toho nejít sepsat jak to vidím já z praxe

Technické parametry:
Motor: čtyřdobý, vzduchem chlazený, jednoválec
Zdvihový objem: 49 ccm
Max. výkon: 1.89kW/7000 ot./min.
Přední pneu: 110/70-16
Zadní pneu: 140/70-16
Přední brzda: kotoučová (jeden kotouč)
Zadní brzda: kotoučová (jeden kotouč)
Nejvyšší rychlost: 45 km/h (to je pro strážníky, ve skutečnosti v jednom 90Km/h ve dvou 80Km/h), běžná cestovní rychlost zajetého motocyklu je kolem 65Km/h.
Palivo: Natural 95 (Shell V Power 95 :)
Velikost nádrže: 12l
Spotřeba: 1,8-2,5l/100Km dle zatížení a terénu (moje zkušenosti)
Dojezd na nádrž: cca 500Km (odhad)
Zapalování: elektrické
Startér: elektrický + nožní
Baterie: 12V 5Ah
Pojistka: 10A
Žárovky přední světlomety: 12V 35/35W (dvouvláknové)
Žárovky brzdové: 12V 21W/5W
Žárovky směrovky: 12V 10W
Blokace: není blokováno

Rozměry:
Délka motocyklu: 203cm
Max. šířka motocyklu: 73cm (největší šířka je přes zrcátka)
Max. délka motocyklu: 185cm
Max. výška motocyklu:  117 (nejvyšší bod motocyklu jsou zrcátka)
Výška předního sedla: 79cm (v místě kde se sedí)
Šířka předního sedla: 25cm (v místě kde se sedí)
Výška zadního sedadla: 95cm (v místě kde se sedí)
Šířka zadního sedadla: 27cm (v místě kde se sedí)
Obvod předního kola: 1780mm (pro digitální tachometry)

Další parametry:
Kategorie vozidla: L1e
Tovární značka: YAMASAKI
Obchodní označení: YM50-9
Výrobce vozidla: CHANGZHOU YAMASAKI MOT. ČÍNA
Výrobce motoru: CHANGQING ZONGSHEN E.M. ČÍNA
Typ motoru: 139FMB (1,89kW/7000ot.)
Palivo: BA 95 B
Počet míst k sezení: 2
Rozvor: 1330 mm
Nejvyšší technicky přípustná/povolená hmotnost: 273Kg
Nejvyšší technicky přípustná/povolená hmotnost na přední nápravu: 87Kg
Nejvyšší technicky přípustná/povolená hmotnost na zadní nápravu: 186Kg
Přední pneumatika: 3,00 x 16, 110/70-16
Zadní pneumatika: 4,00 x 16, 140/70-16
Vnější hluk stojícího vozidla: 76dB/3500ot.
Vnější hluk jedoucího vozidla: 68dB

Tlak v pneumatikách:
Oficiálního doporučení jsem se nedobral, tedy lze se držet následujícího. Maximální tlak je uveden na plášti v psi, ovšem pro běžné ježdění bych doporučil cca 2,2bar přední kolo a 2,5bar zadní.

06.09.2011 00:20 Radek (admin)

Vybrané články:

Legenda je doma :)

Hledá se nemocný kus za rozumný peníz. Pouze první generace s tachometrem do obludných 220mil

Nevyhnutelné

Dávno vím, že to není o tom, jestli budu mít doma Hayabusu, jediná otázka je kdy to bude a která to bude :).

XT600 2kf Phoenix

Curriculum vitae of Phoenix :)

Bábovka 2017

opičí sraz u Ivana po deváté

YAMAHA XT600

O mých Yamahách XT600

HONDA Africa Twin

a dream come true

Dominátor vajíčkový test

Dominátor se stal velmi rychle mojí oblíbenou motorkou

HONDA NX 650 Dominátor

Moje první cestovní enduro. Ročník 1988

Když se řekne tlumič...

Repase tlumiče WP z KTM 80 MX 1986

Neposrat se!

aneb, jak se z prodlouženého víkendu v Rakousku v pěti lidech, stane nezapomenutelný týden jen ve dvou v Rakousku, Slovinsku a Itálii.

CH.M.B. Special Parts

Vývoj speciálních dílů pro custom úpravy motocyklů

KTM 125 čtyřtakt? Blbej nápad!

Povídání o mojí ''nové'' krosce

500 kilometrů v sedle

Příběh o opičím hrdinovi se šťastným koncem.

Motoemotion 2014 na Opicích

V sobotu se pár z nás vydalo na motorkářskou akci na Máchovo jezero.

Seriózní ohlédnutí účastníka za akcí - Kovbojovo Motoranch 2013

Hned v záhlaví prozradím, že má reportáž si klade dva velké cíle.

Lešanské blátobraní

A pak že se v zimě nejezdí :)

„P“ jako PITbike

Pochmurné počasí přináší prostor pro pochybnou poezii :)

Páteční krosení

Blatník mám, tak jdu jezdit. Počasí moc příjemné, tak jsem toho dneska najezdil docela dost.

Pitem do města, aneb (doma to nezkoušejte :)

Tak jsem jel s Pitbajkem na poštu, do nedalekého městečka. Přirozeně jsme nejel po silnici, ale po přilehlých polních cestách, poli lese a všem možném, co mi přišlo do cesty. Ramenu zákona jsem však neunikl.

Další upgrade motoru CH.M.B. 01 OHC :)

Více po registraci v sekci pro registrované

CH.M.B. 01 projížďka do Loun a na Ranou

Je pondělí odpoledne a je docela pěkně, takže kam se vydáme?

CH.M.B. 01 první delší cesta 620km, výlet na Jižní Moravu

Když jsem vyjížděl, měl motor něco málo přes 300km...

Kokořínsko

Dneska byl výlet ve znamení slunce, přírody, zatáček a plného plynu :)

24.7.2011 hora Milešovka 867m n. m.

Výlet na Milešovku byl naplánovaný na popoledni, ale jak už to u nás bývá, než jsme se vykydlili, tak byl skoro večer. Cesta byla příjemná, v dálce jsme viděli hrad Hazemburk, který jsem navštívili na jednom z předchozích motovýletů
HOME
home
Nákupní košík
položek v košíku: 0
peněz v košíku: 0 Kč

Created by © 2019 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek