logotyp

HONDA CR125R (1993)

Stavba z vraku. Ať děláte co děláte do motokrosové motorky nejsou investice nikdy malé. I když si člověk udělá všechno co může sám, díly stojí ranec.

Já jsem vykoupil v podstatě kompletní motorku na která chybělo jen pár drobností a jen pár věcí bylo poškozených. Na první pohled žádná tragedie. Na druhý už to byla tragedie docela veliká. Vše se snažím poshánět za minimum, po známých a podobně. Hodně věcí jsem musel koupit v zahraničí, protože sehnat něco na 93 u nás je už takřka nadlidský úkon. Zatím jsem ji neskládal, nemám totiž ještě úplně všechny díly doma, ale i tak jsem do ní jen na dílech dal už 4x tolik co mě stála a asi víc než za kolik bych ji dokázal udělanou prodat... a nekončím :/. Samozřejmě tuhle zkušenost musí každý udělat a podruhé bych do toho určitě už nešel, ale teď už prostě není cesty zpět. Opět se potvrdilo, že u motokrosu, cena samotné motorky je naprosto nepodstatná a zanedbatelná ve srovnání s tím co do ní budeš muset dát a nejspíše se taky potvrdí to, že to co do ní dáš se ti při prodeji nikdy nevrátí ani z poloviny :/. Prostě musíš si to odjezdit.

V první fázi jako vždy jsem motorku do šroubku rozebral a sepsal neopravitelné, nebo chybějící díly. Připomínám, že nerenovuji, pouze ji chci zprovoznit na ježdění a samozřejmě zgenerálkovat motor. Další věci jako vidlice, přepáčko a kosmetika později, pokud bude ještě elán.

K dnešnímu dni 27.12.2017 mám hotové:

- Koupil jsem starší válec, můj byl neopravitelný a nechal ho vyvložkovat + novou pístní sadu (OULEHLA)

- Posháněl jsem podsedlové plasty a prsíčka (starší, ale celkem pěkné)

- Kompletně jsem připravil karburátor, ultrazvuk + výchozí nastavení

- Koupil jsme nové silikonové hadice

- Koupil jsem výfuk (jedne originál na opravu a jeden pěkný z YZ)

- Koupil jsem v zahraničí vodní pumpu a pravý kryt přívěry

- Rozebraný motor jsme prohnal ultrazvukem

- Koupil jsem některá ložiska, ještě nějaká budu muset dokoupit

- Vyhrabal jem ze zásob kompatibilní díly na poskládání (blatníky, řadičku, páku zadní brzdy a další)

Jak to celé dopadně jsem docela zvědav. Stavět začnu někdy po novém roce.

Prasklý držák válce, tato drobnost, jak se ukázalo je neopravitelná (respektive oprava je dražší než nový válec - poptány dvě firmy). Skoro přesně si umím představit jak se to stalo. Ušetření stovky za antifreeze tentokrát přišlo na 8000,- a to myslím, že nekončíme

Tlaky to fakt moc nemá :)

Aha sedačka byla červená :)

Pomalu rozebírám

Nikasil nevypadá úplně zle, bohužel je v tomhle válci jedině na výstavku

Přívěra maká ok

Klikovka má ojniční sadu prox zatím bez znatelných vůlí, tak aspoň něco

Ultrazvukové lázně pro Keihina

Fakt mě baví, když to pak vypadá jako nový :)

Takové krabice budou nakonec čtyři

Zas nějakej vocas měl sice na CRo, ale neměl už na antifreeze. To bych blil :-O~. Na tohle mysli, až budeš stát nad motorkou s flaškou vody z louže, místo flašky antifreeze za 100Kč. To už tam můžeš příště rovnou nachcat, debile!

Kdepak asi skončil zbytek té lopatky? Zaseklej ve válci? Nebo v chladiči? Kdopak ví :/

Všechno od ropného slizu, olejem bych to asi nenazval.

Motor taky potřebuje lázně :)

Nové hadice. Chlapec tam měl hadice z pračky :). Né nevadilo to, pumpa byla stejně zarezlá a náhon čerpadla bez zubů, takže hadice jen aby do motoru nepršelo.

Jee ono to nemá zuby? No bodejť by mělo! Když se zarezlým čerpadlem neotočíš ani o milimetr.

No jo ani převodovka není za 1, ale co se dá dělat :/

13.08.2017 00:00 radek

Alba uživatelů

Belgarda 2021/2022

alba

Vybrané články:

YAMAHA TT600S „Belgarda“

Projekt stavby endura pro radost na rámu YAMAHA TT600S

Africa Twin, přípravy na cestu

Přípravy na enduro výjez do Albánie

Projekt YAMAHA XT600 „Beast“

Projekt stavby nekompromisního endura z dílů co dům dal. Povedlo se to? No to si pište ;).

Legenda je doma :)

Hledá se nemocný kus za rozumný peníz. Pouze první generace s tachometrem do obludných 220mil

Nevyhnutelné

Dávno vím, že to není o tom, jestli budu mít doma Hayabusu, jediná otázka je kdy to bude a která to bude :).

XT600 2kf Phoenix

Curriculum vitae of Phoenix :)

Bábovka 2017

opičí sraz u Ivana po deváté

YAMAHA XT600

O mých Yamahách XT600

HONDA Africa Twin

a dream come true

Dominátor vajíčkový test

Dominátor se stal velmi rychle mojí oblíbenou motorkou

HONDA NX 650 Dominátor

Moje první cestovní enduro. Ročník 1988

Když se řekne tlumič...

Repase tlumiče WP z KTM 80 MX 1986

Neposrat se!

aneb, jak se z prodlouženého víkendu v Rakousku v pěti lidech, stane nezapomenutelný týden jen ve dvou v Rakousku, Slovinsku a Itálii.

CH.M.B. Special Parts

Vývoj speciálních dílů pro custom úpravy motocyklů

KTM 125 čtyřtakt? Blbej nápad!

Povídání o mojí ''nové'' krosce

500 kilometrů v sedle

Příběh o opičím hrdinovi se šťastným koncem.

Motoemotion 2014 na Opicích

V sobotu se pár z nás vydalo na motorkářskou akci na Máchovo jezero.

Seriózní ohlédnutí účastníka za akcí - Kovbojovo Motoranch 2013

Hned v záhlaví prozradím, že má reportáž si klade dva velké cíle.

Lešanské blátobraní

A pak že se v zimě nejezdí :)

„P“ jako PITbike

Pochmurné počasí přináší prostor pro pochybnou poezii :)

Páteční krosení

Blatník mám, tak jdu jezdit. Počasí moc příjemné, tak jsem toho dneska najezdil docela dost.

Pitem do města, aneb (doma to nezkoušejte :)

Tak jsem jel s Pitbajkem na poštu, do nedalekého městečka. Přirozeně jsme nejel po silnici, ale po přilehlých polních cestách, poli lese a všem možném, co mi přišlo do cesty. Ramenu zákona jsem však neunikl.

Další upgrade motoru CH.M.B. 01 OHC :)

Více po registraci v sekci pro registrované

CH.M.B. 01 projížďka do Loun a na Ranou

Je pondělí odpoledne a je docela pěkně, takže kam se vydáme?

CH.M.B. 01 první delší cesta 620km, výlet na Jižní Moravu

Když jsem vyjížděl, měl motor něco málo přes 300km...

Kokořínsko

Dneska byl výlet ve znamení slunce, přírody, zatáček a plného plynu :)

24.7.2011 hora Milešovka 867m n. m.

Výlet na Milešovku byl naplánovaný na popoledni, ale jak už to u nás bývá, než jsme se vykydlili, tak byl skoro večer. Cesta byla příjemná, v dálce jsme viděli hrad Hazemburk, který jsem navštívili na jednom z předchozích motovýletů
HOME
home

Created by © 2019 - 2024ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek