logotyp

Řetězem proti smradu

Tak už ji teda máme a co teď s ní? Nemůžu říct, že bych o tom, kde bude motorka bydlet dopředu vůbec nepřemýšlel, ale pravda je taková, že jsem asi k tématu přistupoval trochu naivně. Bydlíme v rodinném domku (řadovce) které "zatím" není vybavena garáží...

takže možností není mnoho. Buď bude stát venku, nebo ... na to ani nemyslete :) ... no ale já jsem myslel. Chvíli mi sice trvalo maželku přesvědčit, že náš nový člen rodiny bude stát v předsíni, než se koupí řetěz, plachta a tak, ale nakonec moje argumenty zvítězili nad zdravým rozumem a motorku jsem zaparkoval v předsíni (je to přeci jen dočasné). Škoda, že z toho nemám fotku, protože určitě vím, že už to nebudu mít možnost zopakovat :). Ani mi nepřišlo, že by to nějak moc smrdělo, ale muselii jsme chvíli po "zagarážování" odjet na dva dny mimo a když jsme se vrátlili podmínky v předsíni se poněkud zhoršili a to jsem musel uznat i já. Smrad se bohužel pod dvěřmi dostal i do zbytku přízemí a větrali jsme docela dlouho a intenzivně, než úplně vyprchal.

Plachta

První plachta byla hnědá zakrývací plachta (myslím z Lidla) s takovýni těmi kovovými očky a zatahovacím provázkem. Každodenní zakrávací rituál byl ze začátku troch opruz, ale později jsem na to získal grif a dokázal jsem motorku celkem obstojně zaplachtova. Plachtu číslo dvě jsem koupil na aukru. Byla to plachta stříbrná Louiskterá pasovala na ZIPPku úplně přesně a motorka pod ní vypadala o hodně lépe, než pod hnědou Lídlovkou. Tato plachta sloužila celou sezonu až do podzimní vychřice, která plachtu roztrhala na cáry. Poslední plachta v řadě  je současná Hein Gericke Aquatex , kterou jsem bohužel koupil ve špatné velikosti "L", takže bych pod ní mohl parkovat ZIPPky dvě, ale do jara musí vydržet a pak uvidím. Kdyby jste o ní nekdo přemýšleli, tak správná velikos pro ZIPPku bude nejspíše velikost L (220 x 104 x 147 cm), které odpovídá rozměrum motocyklu.

Sloup veřejného osvětlení před domem, smůla nebo výhoda?

Veřejné osvětlení v naší ulici k naší radosti vyšlo tak, že sloup není před naším domem, ale u sousedů. Tuto velkou výhodu jsem musel přehodnotit po té, co se ukázal sloup jako ideální "kotviště" pro motorku. Naštěstí dům vedle nás ještě nenašel svého majitele a tak motorku zatím parkuji u sousedů.

Řetěz

Řetěz jsem nakonec koupil v jedné Pražské prodejně kol (myslím, že Author na Vinohradské). Prodavač se mně napřed sice snažil utavit do nějakého prakticky vypadajícího balíčku kovových "karet" které se rozložili do řetezu dlouhého 80cm, stálo to ovšem docela balík, tak jsem skončil u zamykacího řetezu z kovových válečků, který sice není skladný (musí se vozit v batohu nebo v tankvaku) ale je ještě delší (což se mi párkrát osvědčilo) a má dost odrazující masivní vzhled. Zámek na kotoučovku byl také ve hře, ale nakonec jsem ho zavrhnul, protože ZIPPka je tak lehká, že by ji někdo bez potíží ve dvou naložil do většího auta na což zámek na kotoučovce jaksi nezabírá.

05.07.2011 00:00 Radek (admin)

Alba uživatelů

Belgarda 2021/2022

alba

Vybrané články:

YAMAHA TT600S „Belgarda“

Projekt stavby endura pro radost na rámu YAMAHA TT600S

Africa Twin, přípravy na cestu

Přípravy na enduro výjez do Albánie

Projekt YAMAHA XT600 „Beast“

Projekt stavby nekompromisního endura z dílů co dům dal. Povedlo se to? No to si pište ;).

Legenda je doma :)

Hledá se nemocný kus za rozumný peníz. Pouze první generace s tachometrem do obludných 220mil

Nevyhnutelné

Dávno vím, že to není o tom, jestli budu mít doma Hayabusu, jediná otázka je kdy to bude a která to bude :).

XT600 2kf Phoenix

Curriculum vitae of Phoenix :)

Bábovka 2017

opičí sraz u Ivana po deváté

YAMAHA XT600

O mých Yamahách XT600

HONDA Africa Twin

a dream come true

Dominátor vajíčkový test

Dominátor se stal velmi rychle mojí oblíbenou motorkou

HONDA NX 650 Dominátor

Moje první cestovní enduro. Ročník 1988

Když se řekne tlumič...

Repase tlumiče WP z KTM 80 MX 1986

Neposrat se!

aneb, jak se z prodlouženého víkendu v Rakousku v pěti lidech, stane nezapomenutelný týden jen ve dvou v Rakousku, Slovinsku a Itálii.

CH.M.B. Special Parts

Vývoj speciálních dílů pro custom úpravy motocyklů

KTM 125 čtyřtakt? Blbej nápad!

Povídání o mojí ''nové'' krosce

500 kilometrů v sedle

Příběh o opičím hrdinovi se šťastným koncem.

Motoemotion 2014 na Opicích

V sobotu se pár z nás vydalo na motorkářskou akci na Máchovo jezero.

Seriózní ohlédnutí účastníka za akcí - Kovbojovo Motoranch 2013

Hned v záhlaví prozradím, že má reportáž si klade dva velké cíle.

Lešanské blátobraní

A pak že se v zimě nejezdí :)

„P“ jako PITbike

Pochmurné počasí přináší prostor pro pochybnou poezii :)

Páteční krosení

Blatník mám, tak jdu jezdit. Počasí moc příjemné, tak jsem toho dneska najezdil docela dost.

Pitem do města, aneb (doma to nezkoušejte :)

Tak jsem jel s Pitbajkem na poštu, do nedalekého městečka. Přirozeně jsme nejel po silnici, ale po přilehlých polních cestách, poli lese a všem možném, co mi přišlo do cesty. Ramenu zákona jsem však neunikl.

Další upgrade motoru CH.M.B. 01 OHC :)

Více po registraci v sekci pro registrované

CH.M.B. 01 projížďka do Loun a na Ranou

Je pondělí odpoledne a je docela pěkně, takže kam se vydáme?

CH.M.B. 01 první delší cesta 620km, výlet na Jižní Moravu

Když jsem vyjížděl, měl motor něco málo přes 300km...

Kokořínsko

Dneska byl výlet ve znamení slunce, přírody, zatáček a plného plynu :)

24.7.2011 hora Milešovka 867m n. m.

Výlet na Milešovku byl naplánovaný na popoledni, ale jak už to u nás bývá, než jsme se vykydlili, tak byl skoro večer. Cesta byla příjemná, v dálce jsme viděli hrad Hazemburk, který jsem navštívili na jednom z předchozích motovýletů
HOME
home

Created by © 2019 - 2024ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek