Já jsem vykoupil v podstatě kompletní motorku na která chybělo jen pár drobností a jen pár věcí bylo poškozených. Na první pohled žádná tragedie. Na druhý už to byla tragedie docela veliká. Vše se snažím poshánět za minimum, po známých a podobně. Hodně věcí jsem musel koupit v zahraničí, protože sehnat něco na 93 u nás je už takřka nadlidský úkon. Zatím jsem ji neskládal, nemám totiž ještě úplně všechny díly doma, ale i tak jsem do ní jen na dílech dal už 4x tolik co mě stála a asi víc než za kolik bych ji dokázal udělanou prodat... a nekončím :/. Samozřejmě tuhle zkušenost musí každý udělat a podruhé bych do toho určitě už nešel, ale teď už prostě není cesty zpět. Opět se potvrdilo, že u motokrosu, cena samotné motorky je naprosto nepodstatná a zanedbatelná ve srovnání s tím co do ní budeš muset dát a nejspíše se taky potvrdí to, že to co do ní dáš se ti při prodeji nikdy nevrátí ani z poloviny :/. Prostě musíš si to odjezdit. V první fázi jako vždy jsem motorku do šroubku rozebral a sepsal neopravitelné, nebo chybějící díly. Připomínám, že nerenovuji, pouze ji chci zprovoznit na ježdění a samozřejmě zgenerálkovat motor. Další věci jako vidlice, přepáčko a kosmetika později, pokud bude ještě elán.K dnešnímu dni 27.12.2017 mám hotové:
- Koupil jsem starší válec, můj byl neopravitelný a nechal ho vyvložkovat + novou pístní sadu (OULEHLA)
- Posháněl jsem podsedlové plasty a prsíčka (starší, ale celkem pěkné)
- Kompletně jsem připravil karburátor, ultrazvuk + výchozí nastavení
- Koupil jsme nové silikonové hadice
- Koupil jsem výfuk (jedne originál na opravu a jeden pěkný z YZ)
- Koupil jsem v zahraničí vodní pumpu a pravý kryt přívěry
- Rozebraný motor jsme prohnal ultrazvukem
- Koupil jsem některá ložiska, ještě nějaká budu muset dokoupit
- Vyhrabal jem ze zásob kompatibilní díly na poskládání (blatníky, řadičku, páku zadní brzdy a další) Jak to celé dopadně jsem docela zvědav. Stavět začnu někdy po novém roce.