logotyp

Gorilla - panická příprava na sraz v Bolehošti

Na poslední chvíly po agitacích na foru klubu došlo ke změně plánu a na Dominátoru kterého mám na cestu připraveného a stálo mě to peněz a času nepočítaně tedy nejedu. Musím připravit gorillu kterou mám poněkud v rozkladu a mám na to dva večery. Inu uspokojování kolektivní vůle si vybírá svou daň. Pustil jsem se tedy do práce a chtěl jsem přijet na gorille, nad kterou konečně nebudou kamarádi ohrnovat nos. Bohužel přes veškeré úsilí se to nepodařilo a nedojel jsem. Asi to ani nemohlo dpoadnout jinak, vydat se na dlouhou cestu na neotestované motorce, kterou jsem dodělal doslova 5 minut před odjezdem není dobrý nápad. Zničil jsem si svůj vymazlený motor který jsem si s láskou piplal před rokem, u nakládání gorilly do auta při repatriaci pak ještě nový zatím nevytvrdlý lak na nádrži a veškerý elán rozhodně na docela dlouho. Navíc jsem si ještě vyslechl kecy o motorkách v bordelu a lajdácké přípravě od hlavního agitátora.

Ano přiznávám se, jsem vinen, ale jen tím, že jsme se snažil až moc, slibuji, už to neudělám!

Montáž velkého 48L kufru, můj ocelový vojenský kufr se kterým běžně jezdím, budí nějak moc rozporuplných reakcí, tak abych zapadl do davu.

Nádrž se kterou jsem odjezdil minulou sezonu stále v neobroušeném plniči, protože jsem se nemohl rozhodnout pro barvu, bylo třeba dokitovat v místě kde jsem rovnal úchyt víčka, aby těsnilo

Plnič jsem obrousil, na další vrstvu plniče a další broušení bohužel technologicky nezbývá čas

Před časem jsem si nechal namíchat barvu FERRARI ROSSO CORSA, byly s tím trochu obstrukce, ale nakonec se mi ji podařilo získat

Jde se na lakování

Prvních několik vrstev, ne opravdu to není růžové, ale červené, jen málokterý CCD chip umí opravdu nasnímat červenou barvu a ten v mém mobilu tuhle rozhodně nezvládá

Zadní lízátko po dvou sezonách už začalo praskat, obrousil jsem ho na čistý plast, čímž jsem udělal vlastně tlustou čárů, protože to byla poslední památka na skvělé Yettiho maskáčové lakování, které na motorce ještě zbylo. Snad mi to Yetti odpustí

Sváření plastů s ocelovou výztuhou

Dopoledne před odjezdem, jsem se rozhodl vymenit ještě motor. Lifan 140 má najeto zatím jen asi 20km a nelíbil se mi zvuk motoru. Ještě ho tedy chci podrobit kontrole a na to teď není čas. Vylosoval jsem motor hodný srazu a to moje zatím nejeté YX180

Přední blatník v laku, bohužel namíchali mi barvu moc hustou a krupičkuje ať dělám co dělám

Zadní blatník na kytování nebyl čas, tedy aspoň plnič pod lak

Vzal jsem plničem i můj provizorní úchyt lízátka ze kterého se časem stal jak už to bývá úchyt navždy

První vrstvy rosso corsa

Docela se mi to začíná líbit, uvidíme jak to bude vypadat na gorče

Úchyt jsem chtěl původně černý, ale už se mi to nechtělo komplikovat tak je taky corsa

Přivstal jsem si a vzal jsem si dovolenou abych stihl gorillu dodělat před odjezdem. Kominík dorazí ve tři, tak to mám co dělat. Nalakováno v lesku, ted přijde obrousit na mat, aby to vypadalo jako ferrari, tedy ne to nové hnusné, ale to staré krásné :)

Rosso Corsa hedvábný mat

Zkompletovaný blatník, udělal jsem nové silentbloky mezi jednotlivé prvky

Zadní blatník na moto

Myslím, že se to povedlo

Předné blatník také krása

Kominík už se chystá vyjet ke mě a já jsem stále v hlubokých přípravách

Motor má ještě fastony, protože jsem ale mezitím předělal na gorille elektriku na konektor, abych mohl pružně přehazovat motory, dle libosti a nálady, tak musím ještě předělat konektory

Naštěstí hadice a chladič které jsou na YXo jiné, jsem měl schované a nehledal jsem je ani moc dlouho

První zkouška motoru, dvakrát prošlápnout a už přede jako kočka, zdá se, že jsem ho postavil dobře

Dvě odpoledně, mám hlad, nemám nic sbaleno, Kominík už je na cestě, rychle složit. Panika vrcholí. Ani jsem to neprojel.

Ale vypadá to dobře řekl bych

Tak a to už je cestou, motor tahá moc pěkně, samozřejmě v záběhu ho maximálně šetřím, ale už se těším až budu přerozetovávat, páč teď se rozjíždím na trojku jako prd a jednička a dvojka jsou zcela zbytečné kvalty

To je tak nějak poprvé, co mám gorilu ve stavu blížící se hotovému. Co myslíte?

Bohužel pár km po této fotce někde u Poděbrad mne panická příprava vypekla. I když jsem dělal co jsem mohl, dotažení magneta jsem nezkontroloval. Výsledek je vymleté uložení klínku, tedy mě čeká opět kompletní rozborka motoru a nová klikovka

Alba uživatelů

Belgarda 2021/2022

alba

Vybrané články:

YAMAHA TT600S „Belgarda“

Projekt stavby endura pro radost na rámu YAMAHA TT600S

Africa Twin, přípravy na cestu

Přípravy na enduro výjez do Albánie

Projekt YAMAHA XT600 „Beast“

Projekt stavby nekompromisního endura z dílů co dům dal. Povedlo se to? No to si pište ;).

Legenda je doma :)

Hledá se nemocný kus za rozumný peníz. Pouze první generace s tachometrem do obludných 220mil

Nevyhnutelné

Dávno vím, že to není o tom, jestli budu mít doma Hayabusu, jediná otázka je kdy to bude a která to bude :).

XT600 2kf Phoenix

Curriculum vitae of Phoenix :)

Bábovka 2017

opičí sraz u Ivana po deváté

YAMAHA XT600

O mých Yamahách XT600

HONDA Africa Twin

a dream come true

Dominátor vajíčkový test

Dominátor se stal velmi rychle mojí oblíbenou motorkou

HONDA NX 650 Dominátor

Moje první cestovní enduro. Ročník 1988

Když se řekne tlumič...

Repase tlumiče WP z KTM 80 MX 1986

Neposrat se!

aneb, jak se z prodlouženého víkendu v Rakousku v pěti lidech, stane nezapomenutelný týden jen ve dvou v Rakousku, Slovinsku a Itálii.

CH.M.B. Special Parts

Vývoj speciálních dílů pro custom úpravy motocyklů

KTM 125 čtyřtakt? Blbej nápad!

Povídání o mojí ''nové'' krosce

500 kilometrů v sedle

Příběh o opičím hrdinovi se šťastným koncem.

Motoemotion 2014 na Opicích

V sobotu se pár z nás vydalo na motorkářskou akci na Máchovo jezero.

Seriózní ohlédnutí účastníka za akcí - Kovbojovo Motoranch 2013

Hned v záhlaví prozradím, že má reportáž si klade dva velké cíle.

Lešanské blátobraní

A pak že se v zimě nejezdí :)

„P“ jako PITbike

Pochmurné počasí přináší prostor pro pochybnou poezii :)

Páteční krosení

Blatník mám, tak jdu jezdit. Počasí moc příjemné, tak jsem toho dneska najezdil docela dost.

Pitem do města, aneb (doma to nezkoušejte :)

Tak jsem jel s Pitbajkem na poštu, do nedalekého městečka. Přirozeně jsme nejel po silnici, ale po přilehlých polních cestách, poli lese a všem možném, co mi přišlo do cesty. Ramenu zákona jsem však neunikl.

Další upgrade motoru CH.M.B. 01 OHC :)

Více po registraci v sekci pro registrované

CH.M.B. 01 projížďka do Loun a na Ranou

Je pondělí odpoledne a je docela pěkně, takže kam se vydáme?

CH.M.B. 01 první delší cesta 620km, výlet na Jižní Moravu

Když jsem vyjížděl, měl motor něco málo přes 300km...

Kokořínsko

Dneska byl výlet ve znamení slunce, přírody, zatáček a plného plynu :)

24.7.2011 hora Milešovka 867m n. m.

Výlet na Milešovku byl naplánovaný na popoledni, ale jak už to u nás bývá, než jsme se vykydlili, tak byl skoro večer. Cesta byla příjemná, v dálce jsme viděli hrad Hazemburk, který jsem navštívili na jednom z předchozích motovýletů
HOME
home

Created by © 2019 - 2024ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek